PRAŠYTI PAGALBOS NĖRA GĖDA
Svarbiausias socialinės pedagogės uždavinys - būti mokykloje konsultantu įvairiais su ugdytinio teisėmis, pareigomis ir jų pažeidinėjimu susijusiais klausimais.
Socialine pedagoge mokykloje dirba
Kabineto Nr. 23
Darbo laikas
|
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Pietų pertrauka |
Dirbta valandų |
|
Antradienis |
7.30–15.00 |
11.30–12.00 |
7 |
|
Trečiadienis |
7.30–15.00 |
11.30–12.00 |
7 |
|
Ketvirtadienis |
7.30–14.30 |
11.30–12.00 |
6.5 |
|
Penktadienis |
7.30–14.30 |
11.30–12.00 |
6.5 |
Mokinių individualus konsultacijų laikas
|
Savaitės dienos |
Konsultacijų laikas |
|
Antradienis |
7.30–8.00 9.40–10.00 |
|
Trečiadienis |
7.30–8.00 13.00–14.00 |
|
Ketvirtadienis |
9.40–10.00 10.45–11.05 |
|
Penktadienis |
9.40–10.00 10.45–11.05 |
Mokytojų individualus konsultacijų laikas
|
Savaitės dienos |
Konsultacijų laikas |
|
Antradienis |
14.00–15.00 |
|
Trečiadienis |
14.00–14.30 |
|
Ketvirtadienis |
9.40–10.00 |
Tėvų individualus konsultacijų laikas
|
Savaitės dienos |
Konsultacijų laikas |
|
Antradienis |
10.00–11.50 |
|
Trečiadienis |
8.00–9.40 |
|
Ketvirtadienis |
13.00–14.30 |
|
Penktadienis |
13.00–14.30 |
Konsultacinės valandos: individualus darbas su mokiniais, su mokinių tėvais, su klasės vadovais, pedagogais, (13,5 valandų) Kita veikla: dokumentų pildymas, konsultacijos su kitais specialistais, pasiruošimas klasės valandėlėms, tėvų susirinkimams, tiriamasis darbas, komandinės veiklos koordinavimas, nemokamo maitinimo, mokinių pavėžėjimo kuravimas ir t.t. (13,5 valandų).
Kontaktai
Socialinė pedagogė padeda vaikui jaustis saugiai ir rasti pagalbą sudėtingose situacijose
Socialinė pedagogė dirba su vaikais, kuriems kyla socialinių, emocinių ar šeimos problemų. Ji palaiko vaiką, sprendžia bendravimo ir adaptacijos sunkumus, padeda rasti reikalingą pagalbą tiek mokykloje, tiek namuose. Tikslas – kad vaikai jaustųsi saugūs, priimti ir gebėtų dalyvauti mokyklos gyvenime pilnavertiškai.
Pagrindinės veiklos sritys:
- Stebi vaiko socialinę ir emocinę būklę mokykloje.
- Konsultuoja vaikus, tėvus ir pedagogus sudėtingose situacijose.
- Padeda spręsti konfliktus ir gerinti bendravimo įgūdžius.
- Organizuoja paramos programas vaikams, turintiems socialinių ar šeimos iššūkių.
- Nukreipia į specialistus ir organizacijas, jei reikia papildomos pagalbos.
- Skatina vaikų įsitraukimą į mokyklos bendruomenę ir veiklas.
