Specialiąja pedagoge mokykloje dirba
Kabineto Nr. 22
Darbo laikas
|
Savaitės |
Darbo |
Pietų |
Darbo |
Dirbta |
Netiesioginis darbas su mokiniais |
|
|
Laikas |
Veikla |
|||||
|
Pirmadienis |
7.45 |
10.45–11.15 |
19.15 |
11 |
7.45–8.45 14.45–15.45 |
Pasirengimas pratyboms. Konsultacijos mokytojams. |
|
Antradienis |
7.45 |
10.45–11.15 |
19.15 |
11 |
12.45–13.45 14.45–15.45 |
Konsultacijos tėvams. Dokumentacijos tvarkymas. |
|
Trečiadienis |
7.45 |
11.15–11.45 |
19.15 |
11 |
11.45–12.45 14.45–15.45 |
Konsultacijos mokytojams. Dokumentacijos tvarkymas |
|
Ketvirtadienis |
7.45 |
11.15–11.45 |
19.15 |
11 |
7.45–8.45 12.45–13.45 14.45–15.45 |
Pasirengimas pratyboms. Konsultacijos mokytojams. Dokumentacijos tvarkymas. |
|
Penktadienis |
7.45 |
11.45–12.15 |
18.15 |
10 |
9.45–10.45 10.45–11.45 14.15–15.15 |
Konsultacijos tėvams. Konsultacijos mokytojams. Dokumentacijos tvarkymas. |
Tiesioginis darbas su mokiniais: mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių tyrimas ir įvertinimas, pratybų vedimas, (27 valandos). Netiesioginis darbas su mokiniais: darbų planavimas, programų rengimas, pasirengimas pratyboms, pagalba mokytojams pritaikant ar individualizuojant Bendrąsias ugdymo programas, metodinės pagalbos teikimas mokytojams, tėvams ir jų konsultavimas specialiųjų poreikių vaikų ugdymo klausimais, darbas Vaiko gerovės komisijoje, gimnazijos protokolų rengimas ir kt., (27 valandos).
Kontaktai
Specialioji pedagogė padeda vaikui sėkmingai mokytis ir įveikti mokymosi sunkumus
Specialioji pedagogė dirba su vaikais, turinčiais įvairių mokymosi, kalbos ar pažintinių sunkumų. Jis pritaiko mokymo metodus pagal vaiko poreikius, moko strategijų mokymuisi ir padeda vaikui įveikti kliūtis mokykloje. Tikslas – kad vaikas jaustųsi pasitikintis savo gebėjimais ir galėtų sėkmingai dalyvauti ugdymo procese.
Pagrindinės veiklos sritys:
- Įvertina vaiko mokymosi gebėjimus ir poreikius.
- Veda individualias ir mažų grupių pamokas pagal pritaikytą programą.
- Mokina strategijų, padedančių įsisavinti mokymosi turinį.
- Konsultuoja tėvus ir pedagogus, kaip palaikyti vaiko pažangą.
- Stebi vaiko pasiekimus ir prireikus koreguoja mokymo planą.
- Skatina vaiko pasitikėjimą savimi ir motyvaciją mokytis.
