Logopede mokykloje dirba
Kabineto Nr. 22
Darbo laikas
|
Savaitės |
Darbo |
Pietų |
Darbo |
Dirbta |
Netiesioginis darbas su mokiniais |
|
|
Laikas |
Veikla |
|||||
|
Pirmadienis |
7.45 |
10.45–11.15 |
19.15 |
11 |
7.45–8.45 14.45–15.45 |
Pasirengimas pratyboms. Konsultacijos mokytojams. |
|
Antradienis |
7.45 |
10.45–11.15 |
19.15 |
11 |
12.45–13.45 14.45–15.45 |
Konsultacijos tėvams. Dokumentacijos tvarkymas. |
|
Trečiadienis |
7.45 |
11.15–11.45 |
19.15 |
11 |
11.45–12.45 14.45–15.45 |
Konsultacijos mokytojams. Dokumentacijos tvarkymas |
|
Ketvirtadienis |
7.45 |
11.15–11.45 |
19.15 |
11 |
7.45–8.45 12.45–13.45 14.45–15.45 |
Pasirengimas pratyboms. Konsultacijos mokytojams. Dokumentacijos tvarkymas. |
|
Penktadienis |
7.45 |
11.45–12.15 |
18.15 |
10 |
9.45–10.45 10.45–11.45 14.15–15.15 |
Konsultacijos tėvams. Konsultacijos mokytojams. Dokumentacijos tvarkymas. |
Tiesioginis darbas su mokiniais: mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių tyrimas ir įvertinimas, pratybų vedimas, (18 valandų). Netiesioginis darbas su mokiniais: darbų planavimas, programų rengimas, pasirengimas pratyboms, pagalba mokytojams pritaikant ar individualizuojant Bendrąsias ugdymo programas, metodinės pagalbos teikimas mokytojams, tėvams ir jų konsultavimas specialiųjų poreikių vaikų ugdymo klausimais, darbas Vaiko gerovės komisijoje, gimnazijos protokolų rengimas ir kt., (18 valandų).
Kontaktai
Logopedė padeda vaikui aiškiau kalbėti ir lengviau bendrauti su aplinkiniais
Logopedė dirba su vaikais, turinčiais kalbos, tarties ar raiškos sunkumų. Ji moko taisyklingai tarti garsus, lavina žodyno naudojimą ir padeda vaikui lengviau suprasti bei išreikšti mintis. Jos tikslas – kad vaikas jaustųsi pasitikintis bendraudamas su bendraamžiais ir suaugusiais.
Pagrindinės veiklos sritys:
- Vertina vaiko kalbos ir tarties įgūdžius.
- Veda individualias ir grupines kalbos lavinimo pamokas.
- Mokina taisyklingai tarti garsus ir sudaryti žodžius.
- Skatina vaiko gebėjimą suprasti ir vartoti žodžius kasdienėse situacijose.
- Teikia tėvams patarimus, kaip namuose palaikyti kalbos lavinimą.
- Stebi vaiko pažangą ir prireikus koreguoja lavinimo planą.
