Vaiko gerovės komisijos sudėtis
| Eil. Nr.
|
Vardas, Pavardė
|
Pareigos įstaigoje
|
Pareigos komisijoje
|
| 1.
|
Irena Žaludienė
|
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui
|
Pirmininkė
|
| 2.
|
Edita Baršienė
|
Vyresnioji logopedė, specialioji pedagogė
|
Pirmininko pavaduotoja
|
| 3.
|
Violeta Šniaukštienė
|
Vyresnioji fizikos mokytoja
|
Komisijos sekretorė
|
| 4.
|
Rita Andrulienė
|
Direktorė
|
Narė
|
| 5.
|
Justė Petravičienė
|
Psichologo asistentė
|
Narė
|
| 6.
|
Sanida Klusienė
|
Socialinė pedagogė
|
Narė
|
| 7.
|
Audronė Pociuvienė
|
Karjeros specialistė
|
Narė
|
| 8.
|
Jolanta Bakutienė
|
Klasės auklėtoja
|
Narė
|
| 9.
|
Jūratė Kasparienė
|
Pradinių klasių mokytoja
|
Narė
|
| 10.
|
Dalia Janušauskienė
|
Sveikatos priežiūros specialistė
|
Narė
|

Google Sheets
Vaiko gerovės komisijos (VGK) rūpinasi mokiniui saugia ir palankia ugdymo aplinka, vaiko gerovės užtikrinimo klausimus sprendžia analizuodama mokyklos bendruomenės narių (vaiko, jo tėvų (globėjų, rūpintojų), mokytojų, mokyklos darbuotojų) veikimą arba neveikimą remiantis vaiko interesais, susitarimais ir ieškodama naujų galimybių, problemų sprendimo būdų, telkdama reikiamus išteklius.
Vaiko gerovės komisijos funkcijos:
- atlikti Vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatyme Komisijai numatytas funkcijas;
- teikti siūlymus mokyklos vadovui dėl saugios ir vaikui palankios ugdymosi aplinkos kūrimo, vaikų socialinio ir emocinio ugdymo, prevencijos priemonių ir (ar) prevencinių programų įgyvendinimo;
- atlikti mokinio ugdymosi poreikių pirminį vertinimą;
- organizuoti ir koordinuoti mokymosi, švietimo ar kitos pagalbos mokiniui teikimą, ikimokyklinio, priešmokyklinio, bendrojo ugdymo programų ir / ar profesinio mokymo programų pritaikymą, mokinio individualaus ugdymo plano sudarymą ir jo įgyvendinimą;
- teikti siūlymus mokyklos vadovui dėl kreipimosi į savivaldybėje vaiko teisių apsaugą užtikrinančią instituciją, kai vaiko tėvai (globėjai, rūpintojai) neužtikrina vaiko teisių ir teisėtų interesų, įgyvendindami savo teises ir vykdydami pareigas;
- kartu su mokykloje dirbančiu karjeros specialistu konsultuoti specialiųjų ugdymosi poreikių turintį mokinį, dėl jo tolesnio mokymosi ir profesijos pasirinkimo (galias atitinkančios mokymosi programos ir (ar) mokymosi įstaigos pasirinkimo) ir pagal galimybes baigiamosios klasės specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiam mokiniui užtikrinti sklandų palydėjimą / perėjimą į kitą pasirinktą švietimo įstaigą;
- inicijuoti vaiko minimalios priežiūros priemonės skyrimą, vaiko minimalios priežiūros priemonės pakeitimą, pratęsimą ar panaikinimą;
- pasibaigus nustatytam vaiko vidutinės priežiūros ar auklėjamojo poveikio priemonės vykdymo terminui, organizuoti vaikui reikalingos mokymosi, švietimo ar kitos pagalbos teikimą siekiant sklandaus vaiko įsitraukimo į ugdymo procesą.
Vaiko gerovės komisijos veiklą reglamentuoja